اس ام اس کوبنده و تیکه دار

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ
ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗﻪ
ﮔﻮﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻦ


فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات
مثل عشق ، قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .


 

اومدیم بعضی هارو ادم کنیم زیادی روشون کار کردیم خدا شدن!!!!



شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه
نه رو سرِ مــا !!
)
قابل توجه بعضیا(

 


نترس جانم….
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو


یادته گفتی به شرافتم قسم تا آخر ش هستم♥..؟
شرافتت پیش من گرو مونده!
حالا باعشق جدید چیکار میکنی “بی شرف


 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔـــﺖ :
ﺗﻮ ﺧﯿـــــــــﻠـــــــــﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳــــﯽ ﻗﺒﻮﻝ,,,,
ﺍﻣـــــﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽــــــــــــﻮﻧﻢ!!!
پس هررررررری…


 

شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی
واسه ما “خط و نشون” نکش!


 

باید به بعضی ها گفت:
اون چیزی که تو رو مرد کرده، سگ رو هم نر کرده!
پس دنبال یه چیز بهتر
واسه ثابت کردن مردونگیت باش


 

یادته بهم گفتی تو به من نمیای؟؟؟!
باشه… “من“ به “تو” نمیام
ولی دمت گرم….. تو به خودت بیا!!!


 

من را ببین، همچنان ایستاده ام
آن کسی را که فکر میکنی میشکند بی تو، میشکند امثال تو را


کنارم گذاشتی که تلخم کنی؟؟
هه…!!!
شرابی شدم “ناب”.. حالا حسرتم را بکش


 

وقتی میمیرید نمیفهمید که مرده اید
تحملش فقط برای دیگران سخت است
بیشعور بودن هم درست مشابه همین وضع است!
پس بفهم لطفا


به بعضیا باید گفت:
حیف درد زایمان ننه ت….


 

باید به بعضیا بگی:
اونی که واسه شما ادعا میکنه؛ واسه بودن با ما دعا میکنه


یه وقتایی هم باید دستتو بذاری روی شونۀ بعضیا و بگی :

نــه … خوشـــــــــــــم اومـــد

از اونی که فکـــــــــر می کردم ؛

آشـــــــــــــغال تـــری ..!


 

خوشحالی اسمت تو دهنا میچرخه؟
تُفم تو دهنا میچرخه ولی آخرش میندازنش دور… آره اینجوریاس، جو نگیرتت!


 

آدم حساب کردن بعضی ها خیانت به گاو و گوسفنده!


 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم


 

گفتی :“منو فراموش کن”!
اما بپرس،ارزش به یاد موندنو داری؟؟؟ ;-)

 .........................................................................................................................................................................

گیریم که باخته ام…
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه ی بازی بیرونم بیندازد
شوخی که نیست من شاه شطرنجم….


دوست دارم داد بزنم و به بعضیا بگم : مد شدی ، به همه میای……

مهم نیست اگه بدت میاد ازم!

ولی پشتم ک میشینی دیگه زر نزن


حسرت

چیزی نیست که من بخورم…
حسرت
اون چیزیه که به دلت میذارم…!


به بعضها باید گفت :رفتی? فقط از کناربرو قاطی آدما نشی!!!

به بعضیها هم باید گفت:

وقت کردی اروم تر برو تا شعورتم بهت برسه…!


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ:

ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺳﯽ.
ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ.
ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺎﺳﺐ ۱ ﺳﺎﻋﺖ ﻻﺳﯽ..


خیلی گنده ای؟

خیالی نیست سیفون-و میکشیم..


گاهی باید دست از سرش برداری… بجاش از پات برا شوت کردنش استفاده کنی!!!

به بعضیا باید گفت :

این قدر کلاس میذاری ، زنگ تفریحم داری ؟


وقتی کسی به عشقش میگه نفسمی…

یعنی نمیشه نفسم رو با کسی قسمت کنم,
یعنی آدم باش و فقط مال من باش!
یعنی چشمات باید فقط منو ببینه
بفهم لطفا…


رفتن کسى که لایق نیست،

نعمت است نه فاجعه


به من گفت خراب….!!!

همان کسی که پاکیم را فروختم به بهای آغوشش……


به بعضیا باید گفت :قربونت یه برنامه بذار دیگه نبینمت.

آهای گنیس…

ثبت کن….
نام یارم را
که رکورد بی فاویی را شکست


تو آنقدر از هرزه ها دوستت دارم شنیده ای

که عاشقانه های من برایت گزافه ای بیش نبود…


وقتی داشتی می رفتی گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمیتونی پیدا کنی…! توی دلم گفتم: اتفاقا خوبیش همینه!

فرق سرت می دونی کجاست ؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !


این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند،
صحبت از فراموشی نیست،
صحبت از لیاقت است که تو نداشتی!


آهای اونی که منو. راحت تنهای میزاری و میری …

یه روز خودتم بد جوری تنها میشی…

بعضی ها رو در جوب باید شست.تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست



بعضی ها رو نباید بالا برد، باید بالا آورد!



تحقیرت هم کنم کافی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام



به بعضیا باید گفت:
ﻛﺎﺷﻜی ﺷُﻌﻮﺭﺗﻢ،
ﻣِﺜﻞ ﻟﻴﺴﺖ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﻴﺸُﺪ!



قابل توجه اونایی که خودشون رو میگیرین
.
.
چاه توالت عمومی هم هفته ای دوبار میگیره، فکر نکنن خبریه…..!



زخمی ام کردنداما میبخشمشان… حواسم نبودکاکتوس رانبایدنوازش کرد!



ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺍﻡ ﭘﺰﺷﮏ ﺑﺎﺷﯽ… …
ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﭼﺸﻮﻧﻪ!!!



رفتن تو،
تقصیر من بود.
انقدر به تو محبت کردم،
که سیل محبت هایم،… تو را با خود برد!



رفتن تو،
تقصیر من بود.
انقدر به تو محبت کردم،
که سیل محبت هایم،… تو را با خود برد!



دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست…
گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!



گفتی تو دلم اول و آخر خودتی
از هر چی که دارم بهترینش خودتی
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم
شهزاده ی قصه های من خر خودتی!



متاسفم…
اما من به آدمای نیمه وقت تو زندگیم نیازی ندارم…!!



بعضیا یار نیستن بارن وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده



بﻌﻀﯿﺎ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻋﻘﺮﺑﻪ ﺳﺎﻋﺘﻦ
ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺗﯿﮏ ﻣﯿﺰﻧﻦ



با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!



پنگوئن نر چند ماه منتظر جفتش میشینه و از تخم ها نگهداری میکنه تا جفتش بره دنبال غذا و در این حالت از جاش تکون نمیخوره. یعنی از پنگوئن کمتر بودی انصافا؟!



بعضیام هستن حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده!
:|



باید به بعضی ها گفت:
حیف اووون کیلوبایت هایی که واسه باز کردن
پروفایل تو هدر رفت…
والللا


به بعضیا باید گفت :کم پیدایی الحمدالله!

آهای بعضی ها…

دقت کرده اید فقط نام عاشق را یدک میشکید؟!

به خودت بیا….

زندگیم را تباه میکنی نامرد!

....................................................................................................................................................................................

خیلی دلم میخواد بعضی موقع ها به بعضیا بگم:کاش اونشب مامانت به بابات میگفت:امشب نه…سرم خیلی درد میکنه….



نفرین به حسی که بهت داشتم
به خاطراتی که برام ساختی
نفرین به حالی که الان دارم
تو منو به این روز انداختی!!.
نفرین به تو…..

♥................♥
گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند

♥................♥

سکوت
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو
سکوت را دوست دارم
به خاطر ابهت بی پایانش …..


♥................♥
من هیچوقت واسه کسی شاخ نشدم . فقط شاخ دراوردم از شاخ شدن خیلیا !

♥................♥

بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !

♥................♥

تویی که فکر میکنی خیلی خاصی :
نبودنت هم مثله بودنت عادت میشه ؛ شک نکن !


♥................♥

یکی بود لامصب با صد نفر بود . . .
به پشتکارش تبریک میگم !


♥................♥

هر آدمی خودش به بقیه اجازه میده که چی دربارش فکر کنن ٬ یادمون باشه که نذاریم کسی فکر کنه خر هستیم !

♥................♥

یه وقتایی هست که نباید چیزی بگی !
طرفت اگه شعور داشته باشه خودش میفهمه !


♥................♥

یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه ، اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت
و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !

♥................♥

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .
بی ظرفیت تر . . .
احمق تر . . .
♥................♥

بهتره نداشته باشیش !
تا این که داشته باشی و ندونی با چند نفر شریکی !


♥................♥

با تشکر از بعضی‌ دوستای عزیز که هروقت دورشون خالی‌ می‌شه یادی از ما می‌کنن ، راضی‌ به این همه زحمت نیستیم به خدا


♥................♥

مقصر خود ماییم
عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که
از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:اس ام اس کوبنده و تیکه دار, | 1:25 | نویسنده : AmirAli |